Україна готується до реалізації ринку лобізму.
Яка мета законопроєкту про лобіювання та адвокацію?
Створення прозорого ринку лобіювання. Очевидно, що він існує і зараз, але знаходиться в тіні, що породжує корупційні ризики. Ми після кожних виборів викидаємо на смітник людей, які можуть легально та прозоро представляти публічний інтерес різних бізнесових і соціальних груп, бо немає врегульованого ринку лобіювання.
А ті ж бізнес-асоціації наразі не мають унормованого механізму лобіювати свої інтереси. Документ покликаний це змінити, встановивши зрозумілі правила гри.
Інша мета – підсилити громадські організації та дати їм законні механізми адвокації своїх ініціатив. Центр протидії корупції (ЦПК), ГО «Автомайдан» й інші організації – наші партнери, які допомагають реалізовувати антикорупційну політику.
Якщо казати про регулювання, то в Україні працюватиме європейська, а не американська модель лобіювання. У США це більш зарегульована діяльність, адже там ринок лобістів працює вже десятиліттями – потрібно детально повідомляти про кожну зустріч. В європейських країнах такої жорсткої звітності немає.
Його прийняття забезпечить законодавче врегулювання лобіювання в Україні, що допоможе налагодженню взаємодії між громадянами, інститутами громадянського суспільства, суб’єктами господарювання з одного боку, та органами правотворчої діяльності з іншого, з подальшим зниженням корупціогенних факторів.
Дякуємо Вам за заповнення форми!
Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.