Оформлення посвідки на постійне проживання.
Посвідка на постійне проживання – це документ, який дає право іноземцю постійно проживати в Україні. Посвідка на постійне проживання видається строком на 10 років.
Для оформлення посвідки на постійне проживання необхідно: зібрати необхідні документи, подати документи до Державної міграційної служби України, сплатити державне мито та пройти співбесіду.
Список необхідних документів: паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства; довідка про відсутність судимості; медична довідка; довідка про підтвердження місця проживання в Україні; довідка про володіння українською мовою; фотокартки; документи, що підтверджують підстави для оформлення посвідки на постійне проживання.
Які ж існують підстави для оформлення посвідки на постійне проживання?
- Шлюб з громадянином України.
- Наявність дитини, яка є громадянином України.
- Наявність у власності нерухомого майна в Україні.
- Отримання статусу біженця.
- Працевлаштування в Україні.
- Навчання в Україні.
- Інші підстави, передбачені законодавством України.
Державне мито за оформлення посвідки на постійне проживання становить 85 грн.Співбесіда проводиться з метою перевірки знання української мови та знання основ законодавства України.Після успішного проходження співбесіди Державна міграційна служба України приймає рішення про оформлення посвідки на постійне проживання.
Посвідка на постійне проживання дає право іноземцю: проживати в Україні безперервно протягом 10 років; працювати в Україні без дозволу на роботу; навчатися в Україні; отримувати медичну допомогу; відкривати рахунки в банках України; зареєструвати транспортний засіб; отримати водійське посвідчення України.
Оформлення посвідки на постійне проживання – це складний процес, який потребує знання законодавства України та підготовки великої кількості документів, тому радимо звернутися за допомогою до фахівця Адвокатського об`єднання "Захист",який зможе надати Вам допомогу, а саме :
- Консультацію з питань оформлення посвідки. Адвокат проаналізує вашу ситуацію та надасть вам детальну інформацію про всі етапи оформлення посвідки, необхідні документи, терміни та можливі складнощі.
- Підготовку документів. Адвокат допоможе вам зібрати всі необхідні документи, перевірить їх правильність та легальність, а також допоможе вам заповнити заявку на оформлення посвідки.
- Представництво в органах державної влади. Адвокат може представляти ваші інтереси в Державній міграційній службі України та інших органах державної влади, а також супроводжувати вас під час співбесіди.
- Оскарження рішень про відмову у оформленні посвідки. Якщо вам відмовили в оформленні посвідки, адвокат може допомогти вам оскаржити це рішення в суді.
Переваги звернення до адвоката Адвокатського об`єднання "Захист":
- Економія часу та сил. Адвокат візьме на себе всю рутинну роботу з оформлення посвідки, що дозволить вам заощадити час та сили.
- Збільшення шансів на успішне оформлення посвідки. Адвокат знає всі тонкощі законодавства України та має досвід оформлення посвідки, тому він може значно збільшити ваші шанси на успішне отримання посвідки.
- Захист ваших прав та інтересів. Адвокат буде захищати ваші права та інтереси на всіх етапах оформлення посвідки.
Не втрачайте час - звертайтеся до Адвокатського об’єднання “Захист” для отримання консультації та вирішення Вашої проблеми!
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтеся за телефоном 0800-40-33-03.
Будемо раді Вам допомогти!
Дякуємо Вам за заповнення форми!
Якщо Ви у майбутньому запишитеся на до нас прийом, Ви автоматично отримаєте 10% знижку на наші послуги.